Wizyty domowe dla dzieci Warszawa Rembertów – Pediatra z dojazdem

Kontuzje, zatrucia pokarmowe czy bóle głowy lub mięśni to jedne z najczęstszych dolegliwości, na jakie skarżą się najmłodsi pacjenci. Pediatra odbywający wizyty domowe w Warszawie w dzielnicy Rembertów jest dostępny dla dzieci w każdym wieku, u których zaobserwowano symptomy mogące świadczyć o rozwoju choroby. Po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej na miejscu specjalista może zlecić dalsze badania, które wykonywane są z użyciem odpowiednio dobranych metod.

W okresie intensywnego rozwoju i wzrostu swojej pociechy rodzice powinni obserwować niepokojące objawy u niej i w razie ich nie ustępowania zgłosić się po pomoc do specjalisty. Nie trzeba w tym celu odwiedzać dzielnicowej przychodni – alternatywnym wyborem są wizyty domowe dla dzieci, które odbywają się w godzinach i terminach dostosowanych do potrzeb młodych pacjentów oraz ich opiekunów. Każdy pediatra działa na wyznaczonym obszarze, z którym można się zapoznać na stronie internetowej pediatric-home-heroes.pl.

Pediatra na telefon – kiedy zamówić domowe wizyty?

Wszystkie osoby, które mają mniej niż 18 lat, zgodnie z przepisami polskiego znajdują się pod opieką lekarzy specjalizujących się w chorobach wieku dziecięcego. Pediatrzy przyjmują pacjentów zarówno kilkumiesięcznych, jak i prawie dorosłych, nastolatków. W wielu przypadkach realizują wizyty domowe, które są preferowane przez wielu rodziców ze względu na dogodność terminów i oszczędność czasu na dojeździe do kliniki. To opiekunowie decydują o konieczności wzywania specjalisty do przebadania podopiecznego.

Szczególnie alarmujące dla rodziców powinny być następujące objawy:

• problemy z oddychaniem,
  • wysoka gorączka,
  • wymioty, biegunka, bóle brzucha,
  • pojawienie się wysypki lub czerwonych plam na skórze,
  • problemy z połykaniem,
  • brak apetytu,
  • intensywny ból głowy.

Współpracujący z kliniką Pediatric Home Heroes pediatrzy realizują również cykliczne wizyty domowe u dzieci z Warszawy (Rembertów). W ich trakcje wykonywane są rutynowe badania mające na celu określenie aktualnego stanu zdrowia malucha i ewentualne szybkie zdiagnozowanie rozwijającej się choroby.