Wizyty domowe dla dzieci Warszawa Wesoła – Pediatra z dojazdem

Wysoka temperatura u malucha to jeden z częstszych objawów infekcji. Jeśli Twoja pociecha gorączkuje, a w pobliskiej przychodni nie ma już miejsc, rozwiązaniem w takiej sytuacji mogą okazać się wizyty domowe dla dzieci. Pediatra z Wesołej w Warszawie jak najszybciej przybędzie pod wskazany przez Ciebie adres, aby zbadać malca i zadecydować o dalszym postępowaniu. Konsultacja z lekarzem we własnym domu pozwoli Ci uniknąć długiego oczekiwania w kolejce do gabinetu stacjonarnego, a Twojego szkraba uchroni przed niepotrzebnym stresem.

W jakich okolicznościach można rozważyć umówienie wizyty domowej dla dziecka?

Infekcje u maluchów zazwyczaj rozpoczynają się nagle. Chorobie może towarzyszyć nie tylko wysoka temperatura, ale także kaszel, ból gardła, biegunka. Chociaż z większością objawów można sobie łatwo poradzić, często wzbudzają one niepokój rodziców. Kiedy z różnych przyczyn nie jest możliwe dotarcie z malcem do przychodni, można rozważyć skorzystanie z wizyty domowej dla dziecka. Pediatra po przyjeździe we wskazane miejsce dokona oględzin pociechy, zbierze dokładny wywiad i w razie konieczności wystawi potrzebne recepty. Lekarze, którzy z nami współpracują, są w stanie udzielić pomocy maluchowi nie tylko w przypadku przeziębienia czy grypy. Powodem do umówienia spotkania ze specjalistą w domu mogą być także objawy wskazujące na zapalenie ucha, infekcję pęcherza moczowego, zatrucie pokarmowe, rumień zakaźny, czy trzydniówkę.

W jaki sposób przebiega wizyta domowa dla dziecka?

Doskonale wiemy, że w przypadku chorób maluchów bardzo ważny jest czas. Rodzice, którzy chcą uniknąć oczekiwania w długiej kolejce do gabinetu stacjonarnego, coraz częściej decydują się na wizyty domowe dla dzieci. Pediatra z Wesołej w Warszawie przyjedzie pod wskazany adres tak szybko, jak to możliwe, by zbadać malca i w razie potrzeby wypisać receptę lub skierowanie na dalszą diagnostykę. Z pomocy naszych lekarzy mogą korzystać także świeżo upieczone mamy, które niepokoją się w sytuacji, kiedy ich niemowlę zmaga się z gorączką, kolką lub bolesnym ząbkowaniem.