Wizyty domowe dla dzieci Warszawa Wawer – Pediatra z dojazdem

Podejrzewasz u swojego malucha przeziębienie, grypę lub inną infekcję? Nie chcesz wychodzić z nim z domu i narażać go na konieczność oczekiwania w długiej kolejce do lekarza? Jeśli tak, alternatywą może okazać się zamówienie konsultacji w zaciszu własnego mieszkania. Wizyty domowe dla dzieci, które realizuje pediatra na terenie dzielnicy Wawer w Warszawie, pozwalają zaoszczędzić czas, ograniczyć ryzyko rozprzestrzeniania się chorobotwórczych wirusów, a także zminimalizować stres, jaki często towarzyszy maluchom podczas kontaktu z lekarzem.

Jak przebiega wizyta domowa pediatry?

Umówienie spotkania z lekarzem zajmującym się diagnozowaniem i leczeniem najmłodszych pacjentów nie jest trudne. Konsultację można zamówić zarówno telefonicznie, jak i przez Internet. Wizyty domowe dla dzieci, do których przyjeżdża pediatra, właściwie niczym nie różnią się od tych, jakie odbywają się tradycyjnych gabinetach stacjonarnych. Lekarz po przybyciu pod wskazany adres przeprowadza szczegółowy wywiad, dokonuje oględzin malucha, a następnie wypisuje potrzebne recepty lub skierowania na dalszą diagnostykę.

Powodów do konsultacji z lekarzem specjalizacji pediatrycznej może być wiele. Najczęściej są to infekcje dolnych i górnych dróg oddechowych, które objawiają się kaszlem, katarem, bólem gardła oraz gorączką. Wizytę domową dla dziecka można też umówić w przypadku wielu innych niepokojących dolegliwości, takich jak np. problemy z odżywianiem, reakcje alergiczne, zatrucia pokarmowe, bolesne ząbkowanie, nawracające kolki. Ta forma konsultacji z pediatrą zalecana jest także maluchom z niepełnosprawnością ruchową.